Ebben a bejegyzésben segíteni fogunk a konkurenseinknek!
Biztos vagyok benne, hogy mindenki az X, Y vagy éppen a Z útnyilvántartó szoftvergyártót jelölné meg konkurensünknek, ha megkérdezném.
Pedig a fenét, nem Ők a mi igazi konkurenseink…
Akik nem tőlünk, hanem más gyártóktól vesznek útnyilvántartó programot azok összesen tizedannyian(!) sincsenek, mint azok, akik a valódi konkurenciánkkal helyettesítenek!
TOP 3 konkurencia
1. “Majd a könyvelő megoldja!”
2. “Majd a titkárnő összedobja excelben!”
3. “Semmi pénze nincs”, gagyit meg inkább nem vesz.
Fentiekből látható, hogy igazából gazdasági okai vannak, ha valaki nem a RoadRecord útnyilvántartó programot választja.
Nem, nem azért mert az drága, aki használja az tudja, hogy még olcsó is.
Akinek meg semmi pénze nincs, annak meg minden drága, de legalább azzal mélyen egyet tudok érteni, hogy az a legdrágább, ha kidobjuk a pénzt egy használhatatlan vacakra. Akkor inkább gyűjteni kell a jóra, sokan ezt is teszik – nagyon okosan!
Tehát a könyvelők és a titkárnők – mint konkurenseink – mindent elsöpörnek!
Mert mi történik?
Vannak olyan könyvelők (nem a konkurens-féle), akik tudják és értik, hogy csak számlákból – mert mi másból – nem lehet NAV-biztos útnyilvántartást készíteni, ezért nem vállalják totál kamuhoz a felelősséget – és az útnyilvántartás készítését megbízójukra hárítják -, és inkább egy jó útnyilvántartó programot ajánlanak Nekik amivel időt és büntetést spórolhatnak meg.
Vannak persze azok a kiszolgáltatott könyvelők és titkárnők akik mindent bevállalnak, hogy jó pontot szerezzenek a főnöknél, közben pedig egyikük sem tudja, hogy pont a közös sírjukat ássák!
Néha kezünkbe kerül ilyen módon készített útnyilvántartás vagy kiküldetési rendelvény – és sokszor nem tudjuk, hogy sírjunk vagy nevessünk!
Még laikus számára is olyan égbekiáltó hibák és ellentmondások szoktak ezekben lenni, hogy egy adóellenőrnek csak azon kellene gondolkodnia, hogy mennyire büntessen…
Kedves “konkurens” könyvelők, titkárnők és egyéb irodai – kiszolgáltatott – dolgozók!
Ez nem a Ti hibátok!
Tudom jól, hogy senki sem jókedvében csinálja ezt, sőt, egyenesen utáltok selejtet gyártani!
Kedves főnökök, vállalkozók, megbízók!
Első kézből tudom, hogy ez még a Ti hibátok sem!
A “hiba a rendszerben van”, hiszen én is cégvezető vagyok, tudom, hogy ez az utolsó dolog, amivel foglalkozni tudtok, dolgozni kell a túlélésért – jobb esetben a fejlődésért -, a fenntarthatóságért folytatott mindennapi harcotokban!
Megoldás viszont kell – és van megoldás!
A RoadRecord mobil alkalmazása pont erre a problémára ad megoldást, nagyon egyszerű és mindenkinek fájdalommentes:
1. Az autót használó telepíti a telefonjára a mobil alkalmazásunkat, ami gyakorlatilag egy adatgyűjtő funkciót lát el a partnerek meglátogatása közben
2. Az útnyilvántartás készítő munkatárs (titkárnő, könyvelő, stb.) gépére van feltelepítve a RoadRecord asztali útnyilvántartó programja
3. Az autót használó hó végén a mobiljáról egy gombnyomással átküldi az adatokat az útnyilvántartást készítőnek
4. Ott megjelennek a fix adatok, melyeket ideális esetben csak nyomtatni kell, szükség esetén kiegészíthető.
Ennyi: a megbízónak nem kell programmal pepecselni, a könyvelőnek nem kell kamu adatokkal dolgoznia!
Ugye milyen egyszerű?
Mire vársz? Töltsd le most!
Útnyilvántartás és kiküldetési rendelvény az okostelefonodról